miércoles, 7 de mayo de 2014

LETRAS GALEGAS 2014




Pirimpimpín

Teño dentro do meu peito
unha laranxa partida
para darlle ao meu amor
o pirin pirimpimpín
para darlle a miña vida.

Estr. (Dos veces)
Pirimpimpín pin pin pin pin
Manolo vira para ca
María vira para aquí

De Portugal me mandaron
tres peras nun ramaliño
quen me dera a min saber
o pirin pirimpimpin quen
me ten tanto cariño.

Pirimpimpin pin pin pin pin
Manolo vira para ca
Maria vira para aquí.

Do outro lado do río
do outro lado meu ben
Do outro lado do río.
o Pirin pirimpimpín
teño a quen lle quero ben

Pirimpimpín pin pin pin pin
Manolo vira para ca
María vira para aquí.

O entrar en Sanguiñeda
hay un lexo de letreiro
que sempre está a dicir
o Pirm pirimpimpín
Portugal meu compañeiro.

Pirimpimpín pin pin pin pin
Manolo vira para ca
Maria vira para aquí.

Rebola o pai rebola
a nai rebola a filla e
u como son da familia
tamén quero reboar

Rebola o pai........

No hay comentarios:

Publicar un comentario